ראש ארגון "אלמגור", מאיר אינדור: "מי שרץ עם סכין שלופה דמו בראשו"

ראש ארגון "אלמגור", מאיר אינדור: "מי שרץ עם סכין שלופה דמו בראשו"

מאיר אינדור, העומד בראש ארגון נפגעי הטרור, "אלמגור", הביע הערב את תמיכת ארגונו בשוטרים. לדבריו: "ב'אלמגור מגבים את השוטרים: "הגיע הזמן שהפלסטינים יבינו שהחברה הישראלית לא תקבל את כללי המשחק שכפו עלינו בטרור אבנים ובקבוקי תבערה ועתה בסכינים ובדריסות".

סרוגים

2014-11-08


מאיר אינדור (צילום: פלאש 90)

האירוע בכפר כנא, במהלכו צעיר ערבי שתקף ניידת ובתוכה שוטרים עם סכין, נורה למוות, ממשיך לעורר תגובות בצד הישראלי.

מאיר אינדור, העומד בראש ארגון נפגעי הטרור, "אלמגור", הביע הערב את תמיכת ארגונו בשוטרים. לדבריו: "ב'אלמגור' מגבים את השוטרים: עם טרור לא משחקים!".

לדברי אינדור: "מי שרץ עם סכין שלופה דמו בראשו וכל עוד הוא עם הסכין בידו – יש לנטרלו. הגיע הזמן שהפלסטינים יבינו שהחברה הישראלית לא תקבל את כללי המשחק שכפו עלינו בטרור אבנים ובקבוקי תבערה ועתה בסכינים ובדריסות ".

"מי שרץ מול ישראלים עם סכין שלופה מנסה לפרוץ את השמשות ולהגיע ליושבים בתוכו עם הסכין צריך מעתה לקחת סיכון מקצועי שייפגע ", הבהיר אינדור והדגיש כי "הדרך לא להיפגע היא לא להחזיק סכין".

גם יו"ר מפלגת "הבית היהודי", השר נפתלי בנט, התייחס מוקדם הערב לאירוע בכפר כנא. "מחבל ערבי אחוז טירוף תקף ניידת של שוטרינו עם סכין, בניסיון לרצוח אותם. תגובת השוטרים היא מה שמצופה מאנשי הבטחון שלנו", אמר בנט.

עוד אמר יו"ר הבית היהודי כי "אפשר וצריך לבדוק. תמיד, אבל לא מדובר ב'רצח בדם קר' ובטח שאין להפקיר את אנשי כוחות הביטחון שנשלחים להגן עלינו".

בנט הוסיף כי אם לא נעניק גיבוי נראה עוד ועוד ישראלים נרצחים באמצעות סכינים, זיקוקים ודריסות מכונית".

בעקבות התקרית בכפר כנא, התפרעו מאות צעירים ערבים ויידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר שוטרים, כמחאה על מותו של חיר חמדאן בן 22 מירי שוטרים. המשטרה עצרה ארבעה בני אדם בחשד שהיו שותפים להפרת סדר.

בנוסף, ועדת המעקב של ערביי ישראל הכריזה על שביתה כללית שתכלול את העסקים ומוסדות החינוך. בנוסף, מתוכננות הפגנות באזור המשולש, ואדי ערה ובגליל.