ארגון "אלמגור": "קו ישיר עובר בין עסקת שליט לפיגוע הדריסה"

גיא עזרא

ארגון "אלמגור": "קו ישיר עובר בין עסקת שליט לפיגוע הדריסה"

מיד לאחר הפרסום לפיו אחיו של המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים הוא מחבל ששוחרר בעסקת שליט מסרו גורמים בארגון 'אלמגור' כי "קו ישיר עובר מעסקת שליט ושחרור מחבלים לפגוע היום. המחבל שראה איך אחיו הרוצח הפך לגיבור לאומי וגם שוחרר הלך בעקבות אחיו".

סרוגים

2014-11-05


מאיר אינדור. יו"ר ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" (צילום: פלאש 90)

מיד לאחר הפרסום, לפיו אחיו של המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים הוא מחבל ששוחרר בעסקת שליט, מסרו גורמים בארגון "אלמגור" כי "קו ישיר עובר מעסקת שליט ושחרור מחבלים לפגוע היום. המחבל שראה איך אחיו הרוצח הפך לגיבור לאומי וגם שוחרר הלך בעקבות אחיו", אבל אצל ממשלת ישראל ושריה לא נפל האסימון! "

"את הרצח הזה היה אפשר למנוע -אומרים בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" ושואלים שאלות קשות.

"איך קרה שלא עצרו את המחבל שרצח היום למרות שפרסם דברי הסתה ושבח לרוצחים?" שואל מאיר אינדור יו"ר "אלמגור". "רק שלשום חשפנו בועדת פנים את פרסומי הסתה באינטרנט שבערבית נגד יהודים. נציגי משרד המשפטים הבטיחו לפעול נגד מפרסמי הסתה ודבר לא קרה".

אינדור קורא לעצור מיד את עשרות המסיתים ומארגני האינתיפאדה בירושלים המופיעים ברשימת השב"כ וגרים בשכונות מזרח העיר – ברובם אסירים משוחררים. "הם דוגמא חיה לכך שהטרור משתלם ורבים בהם גם הופכים למארגני הטרור תוך שימוש בעברם כסמכות ודמות לחיקוי בקרב האוכלוסיה והחמולות בה הם מסתובבים. מדובר במערכה מאורגנת של הרשות הפלסטינית והיו"ר שלה. בדיוק כפי שאמר ראש הממשלה, אלא שראש הממשלה איננו פרשן וממשלתו אינה אמורה לתת הצהרות אלא לפעול".

"החוצפה וההעזה של המפגעים הערבים היא תוצאה קיפאון מחשבתי בקרב משרד המשפטים והמשטרה שנוהגים בהם כמפירי סדר ולא כאנשי טרור", אומרים ב"אלמגור", "ועל כך אחראית הממשלה כולה".

"בחלוף זמן כה רב שבו האינתפאדה והאלימות נמשכים הגיע הזמן שרוה"מ יבצע חילופי משמרות וימנה שרי משטרה ומשפטים חדשים במקום אלו שכשלו בתפקידם. אסור לנו לזלזל באלימות הפלסטינית. ריבוי ההפגנות האלימות ללא תגובה תוך מדיניות הכלה בשיטת ה"עצימות נמוכה" הן שמצמיחות פיגועים ומפגעים כמו בפגוע היום ליד תחנת הרכבת הקלה".