בקשת המשפחות השכולות: מעוניינים בשימוע

אפרת פורשר

בקשת המשפחות השכולות: מעוניינים בשימוע

ארגון אלמגור ונציגי המשפחות השכולות מבקשים: תנו לנו זכות אחרונה להביע את התנגדותנו למהלך • "ראויים הקורבנות שאת כל חייהם ועתידם איבדו לעולמים, לקבל שעה עמכם"

ישראל היום

2013-08-12

צילום: בני פלבן, זהר קליגמן

נציגי המשפחות השכולות וארגון אלמגור למען נפגעי הטרור, פנו הבוקר במכתב לשרים החברים בוועדה הבין משרדית האמונה על קביעת רשימת האסירים שישוחררו במסגרת המשא ומתן עם הפלשתינים, וביקשו מהם – תנו לנו זכות אחרונה להביע את התנגדותנו למהלך.

"מאחר וההחלטה על שחרורם בידיכם, להבדיל מהנוהל הרגיל של חנינות, עקב הנסיבות המדיניות, ובהתאם למתבקש על פי הרגישות האנושית הבסיסית ביותר, אנו פונים אליכם בבקשה כי תקיימו שימוע בן שעה לפחות לכל אחת ממשפחות הנרצחים המעוניינת בכך", כתבו.

עוד הוסיפו במכתב, כי "ראויים הקורבנות שאת כל חייהם ועתידם איבדו לעולמים כקורבנות, לקבל שעה עמכם. אנו בני משפחות הנרצחים שאינם יכולים לזעוק, דורשים כי לא תילקח מעמנו הזכות לשימוע. אנו מבקשים שתאשרו בדחיפות את היעתרותכם לבקשתנו שדעת אנוש איננה מסוגלת לסבול את דחייתה".

המשפחות נערכות להמשך המאבק בשחרור האסירים. הערב יערכו נציגי המשפחות השכולות וארגון אלמגור, בשיתוף עם תנועת הימין "ישראל שלי" ו"אם תרצו", עצרת מחאה מול משרד הביטחון בתל אביב, במהלכה צפויים המשתתפים לטבול את ידיהם בצבע אדום ולחתום את שמם על שלט במקום. המארגנים מעריכים שלעצרת המחאה יגיעו מאות אנשים.