אלמגור לראשי ההתיישבות: "עשו כמעשה פולארד"

אלחנן גרונר

אלמגור לראשי ההתיישבות: "עשו כמעשה פולארד"

אנשי ארגון נפגעי הטרור אלמגור פונים לראשי הציבור ביהודה ושומרון וקוראים להם להתנער מההסכם שנחתם על פי הפרסומים בין הבית היהודי לליכוד, לפיו ישוחררו המחבלים תמורת בנייה ביהודה ושומרון. "עשו כמעשה יונתן פולארד", כתבו נפגעי הטרור

הקול היהודי

2013-08-06


ראשי רשויות ביו"ש עם אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון (יח"צ)

בארגון נפגעי הטרור אלמגור, קראו בדאגה את הפרסומים בכלי התקשורת השונים אודות הסיכום בין שר השיכון אורי אריאל ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, לבין ראש הממשלה, לפיו יעבור שחרור המחבלים בתמורה להפסקת ההקפאה השקטה בישובים ופרסום מכרזי בנייה.

הבוקר הוציא הארגון קריאה לראשי הציבור ביהודה ושומרון בה הוא דורש הבהרה כנגד העסקה."על מנת להסיר ספקות ,תחושות רינונים, ובעיקר -לאחר שפורסם מה שפורסם, אנו קוראים לכם: עשו כמעשה יונתן פולארד שאמר, 'אם אתם קושרים אותי בשחרור מחבלים אני מוותר על שחרורי", כתבו אנשי אלמגור.

"פנייתנו דווקא לראשי הצבור ביש"ע. אתם הראשונים שיכולים לצאת נגד העסקה, מה עוד שהקפאת בניה היא ברת תיקון. לא כן שחרור רוצחים ומחבלים".

יש לציין כי עוד בטרם החלטת הממשלה בדבר מינוי ועדת השרים שתורה על שחרור המחבלים, קראו בארגון אלמגור לראשי ההתיישבות לצאת בפומבי כנגד השמועות בדבר הסכם בנייה תמורת שחרור מחבלים.