אלמגור: להחזיר המחסומים שהוסרו ביו"ש

עוזי ברוך

אלמגור: להחזיר המחסומים שהוסרו ביו"ש

ארגון נפגעי הטרור, אלמגור, קורא לממשלה להורות לצה"ל על החזרת המחסומים ברחבי יו"ש שהוסרו כמחווה ליו"ר הרש"פ, אבו מאזן.

ערוץ 7

2008-01-25

'אלמגור', ארגון נפגעי הטרור, פרסם הודעה בעקבות שני הפיגועים לפיה ישנה עליה דרמטית במספר פיגועי הירי בתקופה האחרונה וקורא לראש הממשלה ושר הבטחון להחזיר את כל המחסומים והגבלות התנועה לפלשתינים בצירים רגישים, שהוסרו לאחרונה במסגרת ההקלות והמחוות שניתנו על יד השניים לאבו- מאזן.

לטענת 'אלמגור' ישנה עליה דרמטית במספר פגועי הירי מאז החלו ההקלות והם גדלים בהתאמה לגידול בהקלות. "חלק גדול מהאירועים לא מגיעים לידיעת הציבור", אומרים ב'אלמגור', "מפני שמסתיימים בלא פגיעה או מפני שסוכלו ברגע האחרון על ידי כוחות הביטחון".

"הפלשתינים צוחקים עלינו כל הדרך בדרכם לפגוע הבא. הם מנצלים את ההקלות בציניות מחרידה לפגע בישראלים ואחר כך מייללים בשיטת 'הקוזאק הנגזל. על ממשלת ישראל להחליט שהיא מעדיפה את שמירת חיי הישראלים על פני איכות החיים של הפלשתינים ", אומרים ב 'אלמגור'.

בפורום המשפטי למען ארץ ישראל אומרים כי הויתור על הסגרת רוצחי החיילים בהר חברון הוא שמעודד מבצעי פיגועים. נחי אייל מנכ"ל הפורום אומר: "החלטה אומללה ולא מוסרית זו אותתה למחבלים כי מבצעי פיגועים יהיו מוגנים בשטחי הרש"פ, רוצחי השוטר שנסו לרש"פ מוגנים כעת בערי המקלט שקיבלו אישור לכך ע"י ממשלת ישראל".

אייל קורא לממשלה לתבוע הסגרת המחבלים ולהבהיר לרוצחים הפוטנציאלים כי ישראל תרדוף אותם עד לעשיית משפט צדק.

בעקבות שני הפיגועים אמש באזור ירושלים פרסם וועד רבני ארץ ישראל, בראשות הרב דב ליאור, הודעה לפיה, האחריות על הפיגועים הינה על ש"ס, זאת בשל היותה שותפה בממשלת הדמים של אולמרט, כלשונם.

"ממשלת אולמרט החליטה למסור את לב הארץ למחבלים רוצחים כולל ירושלים, והתוצאות מדיבורים על ויתורים לא מאחרות לבוא. לא תוכלו לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה", נכתב. רבני ארץ ישראל הוסיפו כי פרישת ש"ס בעת הזאת תביא רוח והצלה לעם ישראל, כלשונם. הרב שלום דב וולפא מרבני ארץ ישראל הזהיר שאם ש"ס לא תפרוש מהממשלה "נאלץ לנקוט בצעדים חריפים, כדי שלא נקבל אוסלו נוסף", כהגדרתו.