"לפעול ע"פ תקדים בן לאדן"

ידידיה בן-אור

"לפעול ע"פ תקדים בן לאדן"

בארגון נפגעי הטרור אלמגור קוראים לממשלת ישראל שלא לאפשר למשפחות המחבלים שהשתתפו בטבח בהר נוף לקבור את גופותיהם.

ערוץ 7

2014-11-18


המחבלים (צילום: באדיבות ערוץ 10)

פעילי "אלמגור", ארגון נפגעי טרור, קוראים לממשלת ישראל לא להחזיר את המחבלים שביצעו את הטבח בהר נוף למשפחותיהם לקבורה.

"על ממשלת ישראל לנקוט בצעדים של הרתעה כנגד גל הטרור השוטף את רחובות ירושלים וישראל. בפיגועים האחרונים הוחזרו גופות המחבלים מייד למשפחות ובכך אפשרה הממשלה לעשות לרוצחים הנתעבים תהלוכות פאר והוקרה ומסעי הלוויה שהנציחו אותם כגיבורים. בכך מעודדים מפגעים נוספים לבחור בדרך הטרור", טוענים ב"אלמגור.

"על ממשלת ישראל לקבל את התקדים האמריקאי שבו גופתו של בין לאדן הושלכה בלב ים במקום לא ידוע". ב"אלמגור" דורשים מהממשלה "להוציא מייד הודעה ולהטיל על חיל הים להשליך את גופות המחבלים במקום לא ידוע בים התיכון שם יהיו מאכל לדגים".

"בימים אלה נדרשים אנו לכל צעד הרתעתי כדי להחזיר את השקט והשפיות לרחובות ערי ישראל. ידעו אלה המתכננים פיגועים מה מחכה להם אם יעזו לפגע בישראלים", מוסיפים ב"אלמגור".

בירושלים הובאו למנוחות ארבעת נרצחי הפיגוע הבוקר בבית הכנסת בהר נוף. הרב משה טְבֵרְסְקי, הרב אברהם גולדברג, הרב קלמן לוין והרב אריה קוֹפינסקי. בבתי החולים מאושפזים 7 מפצועי הפיגוע. מצבם של שניים קשה מאד, שניים במצב קשה, שניים בינוני ומצבו של אחד הפצועים קל.

רב הכותל והמקומות הקדושים, שמואל רבינוביץ', אומר כי הפיגוע הוא תוצאה של גל הסתה דתית שמטרתו לפגוע במרקם העדין בירושלים בכלל, ובעיר העתיקה בפרט. רב הכותל קרא למנהיגים המוסלמים לפעול להפסקת ההסתה ושפיכות הדמים.