אלמגור: הצעד המתבקש הוא להוריד את החשמל בעזה

עמיחי רובין

אלמגור: הצעד המתבקש הוא להוריד את החשמל בעזה

מול מתקפת הטרור ועשרות הרקטות שיורים המחבלים בעזה, אומרים בארגון נפגעי הטרור 'אלמגור': "כשמליון תושבים נמצאים בדרום במצור ובמקלטים, הצעד המינימלי המתבקש הוא להוריד כבר עכשיו את השאלטר של החשמל." אורי אריאל: "להפסיק לפחד מתגובת אומות העולם ולתת לצה"ל לנצח.

סרוגים

2012-11-11

בסוף השבוע חזר הטרור לרצועת עזה ולתושבי הדרום.

בשבת ירו מחבלים טיל נ"ט לעבר רכב של צה"ל וגרמו לפציעתם של ארבעה חיילים שמצבם קשה ובינוני.

בהמשך, מאז שעות אתמול יורים המחבלים עשרות רקטות לעבר ישובי עוטף הזה, ולעבר העיר אשדוד, 'כיפת ברזל' הצליחה ליירט חלק מהן. הלימודים באזור הדרום הופסקו.

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, פנה הבוקר לראש הממשלה בעקבות ההסלמה בדרום ותקף את ההסתמכות על "כיפת ברזל": "בהגנה לא מנצחים מלחמות: מדינת ישראל חייבת להגדיר לעצמה ולסביבתה בצורה ברורה – לא יורים טילים על ישראל. נקודה. העובדה שהשלמנו עם ירי הטילים, ואנו מרגילים את העולם ללגיטימיות של ירי טילים על תושבי ישראל היא תעודת עניות, ועלינו להחליף דיסקט, ומהר.

ראש הממשלה צריך להנחות את הרמטכ"ל להכין תכנית התקפית להפסקת הטילים בכל מחיר. חיסול מחבלים בלתי פוסק, פגיעה בתשתיות הטרור, ואם בסופו של דבר יש צורך למוטט את חמאס, אז לעשות זאת. צה"ל כבר עמד במשימות יותר מורכבות מזה. להשתמש בכיפת ברזל-כן, להתמכר אליה-לא."

בארגון נפגעי הטרור 'אלמגור', אומרים כי ניתן להפסיק את הירי על הדרום , על ידי לחץ כבד יותר על הפלסטינים בעזה.

ה'שאלטר' להפסקת הטרור נמצא בידי בידי אבו הניה והחמאס, אבל מי שיכול ללחוץ עליו הוא -נתניהו.", אומרים ב'אלמגור'.

"תושבי הדרום מוכה הטרור הפכו בני ערובה בידי החמס מפני שממשלת ישראל לא עושה את הדבר ההכרחי, להפעיל את מנופי הלחץ האלמנטריים שבידיה. הפסקת הזרמת הכספים והסחורות."

כל עוד ממשלת נתניהו ממשיכה לממן את ממשלת החמס-הצהרות ממשלת נתניהו שוות כקליפת השום", אומר יו"ר הארגון, מאיר אינדור.

ד"ר אריה בכרך, אב שכול, מראשי אלמגור דורש להפסיק לרצועה את הזרמת החשמל מישראל: "כשמליון תושבים נמצאים בדרום במצור ובמקלטים, הצעד המינימלי המתבקש הוא להוריד כבר עכשיו את השאלטר של החשמל.

"אבל גם את זה ממשלת ישראל לא עושה", אומר בכרך, "תושבי הרצועה לא במקלטים ואפילו לא בחושך!".

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל אמר גם הוא כי יש לפעול ביתר תקיפות מול הפלסטינים: "הרפיסות הישראלית אל מול הטרור המתגבר בחודש האחרון בדרום הארץ חייבת להיפסק."

"הגיע הזמן לחזור לתת לצה"ל לנצח, להפסיק לפחד מתגובת אומות העולם, לפעול חזרה בעומק הרצועה ולשים הפעם סוף פסוק למדינת הטרור שמדינת ישראל יצרה במו ידיה", דברי אריאל.