אלמגור: דורשים צו מעצר נגד חוואתמה

אלמגור: דורשים צו מעצר נגד חוואתמה

ארגון נפגעי הטרור, אלמגור, הגיש בקשה לצו מעצר נגד נאא'ף חוואתמה, בשם משפחות הטבח במעלות. "אין כל הצדק חוקי להכנסת הרוצח לארץ".

ערוץ 7

2007-07-15

ארגון נפגעי הטרור, אלמגור, שיגר מכתב לראש הממשלה, אהוד אולמרט, שר הביטחון, אהוד ברק והיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז בו הם דורשים למנוע מהמחבל נאף חוותמה להיכנס לישראל ואף הגשו בקשה לצו מעצר נגד חוואתמה.

"חוואתמה הינו רוצח האחראי לפיגוע בבית הספר במעלות בשנת 1974 בו נרצחו 24 תלמידים, וכן לרצח 12 האזרחים בפיגוע באוטובוס הילדים במושב אביבים בשנת 1970. בנסיבות הנדונות, אין כל הצדק חוקי להכנסת הרוצח נאא'ף חוואתמה לשטחי הארץ, מסיבות מדיניות. עם זאת, יש לאפשר לו להיכנס ע"מ לעוצרו ולהעמידו לדין על מעשיו".

לאור האמור הגשנו בקשה לצו מעצר נגד נאא'ף חוואתמה, בשם משפחות הטבח במעלות המאוגדות ב"אלמגור".

אלמגור דורשים את חשיפת שמות 178 המבוקשים שיזכו בחנינה וחשיפת כל פרטי ההסכם עמהם וכן שמות המחבלים המועמדים לשחרור מבתי הסוהר. "אנו מזהירים מפני הסכנות הכרוכות בפעולות אלו, ומודיעים שכל האזהרות תשמשנה את ועדת החקירה אם וכאשר תקום, וכן כחומר לביקורת של מבקר המדינה".

"אנו קובעים בצער שדווקא אתם, שהייתם אמורים ללמוד מהכישלונות האישיים בזירה הלבנונית, חוזרים על אותם טעויות ומאפשרים לביצת הטרור לצמוח במקום לייבשה. מר אולמרט – אמרת לפני מספר ימים שאתם לוקחים סיכון מחושב!, הצרה היא שמי שישלם על כך בפועל לא תהיה אתה, מר אולמרט, חבורתך או משפחתך, המוגנים מכף רגל עד ראש, יומם ולילה – מי שישלמו על כך הם (ח"ו) האזרחים בשווקים ובדרכים. אתם רק תראו פרצוף עגום מול המצלמות ותמשיכו למחווה הבאה כדי "לחזק את אבו-מאזן". כמו בעבר, מעבדות הניסויים שלכם, אינם בחצר ביתכם אלא בחצרות ביתנו".