ביקורת קשה נגד הממונים על הבטחון

ביקורת קשה נגד הממונים על הבטחון

לאחר הפיגוע שהתרחש אמש, נמתחת ביקורת חריפה נגד התנהלות הממשלה והממונים על הבטחון בבירה. "ללא המדיניות הרופסת המחבל אל היה מצליח לבצע את הפיגוע"

הקול היהודי

2014-10-23

"זה התחיל בזריקת אבנים על הרכבת הקלה ולא הייתה אכיפה. המשיך בשריפת תחנת הרכבת הקלה ולא הייתה אכיפה. האם עכשיו כשנרצחה תינוקת בפיגוע הרכבת הקלה מישהו יתעורר?". את התמיהה העלו בארגון אלמגור לנפגעי הטרור. "מתי יבינו כולם שזריקת אבנים וזריקת בקבוק תבעירה הם ניסיון לרצח? מתי ההתייחסות תהיה ללא הקלת ראש ויופנם שזה מעשה טרור לכל דבר?".

מאיר אינדור מנכ"ל אלמגור מותח ביקורת חריפה נגד המדיניות הרופסת של הממשלה ואומר, "המחבל עבד א-רחמן א-שלודי שנעצר כבר מספר פעמים ושוחרר היה נמק בכלא ולא מצליח לרצוח ללא המדיניות הרופסת של הממשלה במחוות הומניטאריות שמבצעת מעת לעת ומשחררת מאות רוצחים הנעים כולם בצורה חופשית בגן עדן של טרור ואין דין ואין דיין".

"כתושב ירושלים, אני קורא לשר אהרונוביץ' ולמשטרת ישראל שבמקום לעסוק בלגמד את המציאות יטפל באירועים האלימים כנדרש ממשטרה בעיר הבירה", אמר השר אלי בן דהן. "השלטת סדר הוא אחד מסימני הריבונות הבולטים של מדינה בעיר הבירה ותפקיד של השר לביטחון פנים".