כך לא נלחמים בטרור

מאיר אינדור

מאיר אינדור הוא סא"ל בדימוס. נפצע במרדף אחרי מבוקשים ומשמש כיום כמנכ"ל "אלמגור"

כך לא נלחמים בטרור

ערוץ 7

2014-04-15

מגנים את הרוצחים וממשיכים ברומן עם מנהיגיהם.

הודעתו של בנימין נתניהו המגנה את הרשות הפלסטינית בעודו ממשיך בשיחות עימה, מתאימה לפרשן מדיני או דובר אלמגור ולא לראש ממשלה.

כך גם הודעות שרי הממשלה וחברי כנסת שתולים את הרצח בשחרור רוצחים אך אינם פורשים מממשלת נתניהו שהופכת לצערי לאלופת משחררי הרוצחים – אם נספור גם את המחבלים ששוחררו בקאדנציה הקודמת – בעסקת שליט.

"לצערי" – כי האיש נתניהו, היה בעבר שותף למאבק פעילי "אלמגור" נגד שחרור רוצחים. הוא כתב ונאם ועשה את ראשית הקריירה פוליטית בהובילו קו תקיף נגד עסקאות שחרור ונגד מחוות כניעה לארגוני הטרור.

כדי להחזיר את כושר ההרתעה מול המחבלים יש להפסיק מייד את פעימות שחרור הרוצחים ולא לחדש את המו"מ עם הפלסטינים, כפי שדווח הערב לצבור הישראלי ביחד עם החדשות על הפגוע בערב החג.

*

ממשלת ישראל צריכה להכיר שאבדן ההרתעה הישראלית, במשמרת שלה – הוא שהוביל לפגוע בערב החג. המחבל שרצח ופצע ידע שבמוקדם מהמאוחר הוא ישוחרר באחת מהעסקות שישראל עושה עם הרשות הפלסטינית.

בדרך לפגוע – כל מחבל יודע שיש לו את מטרית ההגנה של הרש״פ ואבו מאזן. וממשלת נתניהו מחזיקה להם את הידית. אם ישראל תמשיך את המו״מ עם הפלסטינים השבוע ותבצע את המשך שחרור הרוצחים היא מאותתת לפלסטינים שכל תגובות המדינאים בישראל הם לא יותר מתשלום מס שפתיים לצבור בישראלי.

בפועל ממשלת ישראל ממשיכה במשא ומתן עם אלה שמאדירים ומשבחים רוצחים, כאילו לא היה רצח.

כך לא נלחמים בטרור!