המשפחות השכולות מתכוננות לפעימה הרביעית

אפרת פורשר

המשפחות השכולות מתכוננות לפעימה הרביעית

תחת הכותרת "מפסיקים להיות פראיירים, לא משחררים מחבלים", הקימו המשפחות מאהל מחאה מול בית ראש הממשלה

ישראל היום

2014-03-23


המשפחות השכולות במאהל המחאה, היום (צילום: יונתן זינדל)

בצל החשש משחרור נוסף של מחבלים רוצחים, לקראת יציאתה לדרך של הפעימה הרביעית בסוף החודש, הקימו היום המשפחות השכולות וארגון נפגעי הטרור אלמגור מאהל מחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים.

היו שם בין היתר משפחת בן ישי, ששכלה את רותי ואודי פוגל ושלושה מילדיהם בפיגוע הרצחני באיתמר לפני שלוש שנים, יו"ר אלמגור מאיר אינדור ואורטל תמם, אחייניתו של החייל משה תמם, שנרצח על ידי ערבים ישראלים ששמם מופיע ברשימת האסירים המועמדים לשחרור שפרסמו הפלשתינים בשבוע שעבר.

המאהל יאוייש על ידי המשפחות השכולות ועל ידי סטודנטים מתנדבים עד לסוף השבוע, כחלק מהקמפיין שכותרתו "מפסיקים להיות פראיירים, לא משחררים מחבלים".


מוחים מול בית ראש הממשלה (צילום: יונתן זינדל)

מחר, במסגרת המאבק בשחרור הרוצחים, תתקיים צעדה ועצרת מחאה בנתניה, לציון 12 שנה לפיגוע הרצחני במלון פארק – אז, בליל הסדר, נרצחו 32 ישראלים בפיגוע התאבדות. המשתתפים יקיימו צעדה בעיר בין המקומות בהם התרחשו פיגועי טרור ויסיימו מול מלון פארק.

יו"ר אלמגור מאיר אינדור אמר: "אנחנו מקווים שהפעימה הרביעית לא תתבצע – נוכח ההתעוררות ברמת הטרור והעליה בפיגועים בנשק קר. אף ששרים הביעו באוזננו ספק אם היא תתקיים, אנו עדיין מוטרדים ורוצים לשמוע את ראש הממשלה מצטרף לכך. על ראש הממשלה לשקול מחדש את הפעימה הרביעית, לא רק בגלל הצהרות הפלשתינים והחשש כי הם לא ימשיכו את המו"מ לאחר שחרור המחבלים, אלא, הוא צריך גם להתחשב ב-80 אחוז מהציבור בישראל שלא רוצה לראות את הרוצחים משתחררים".

אינדור הוסיף, "אנו מקווים שנתניהו ייענה לבקשתנו, ייפגש איתנו וייעשה הערכה מחודשת של כל סוגיית שחרור המחבלים".