המשפחות השכולות: "שחרור המחבלים יהיה לשווא"

המשפחות השכולות: "שחרור המחבלים יהיה לשווא"

במוצאי שבת יקיים ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" עצרת מחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים, במחאה על שחרור נוסף של מחבלים במסגרת המו"מ המדיני. "סכנת השחרור עוד לא חלפה", אמר יו"ר הארגון מאיר אינדור. "אנחנו חוששים שהשחרור הקרוב יהיה לשווא"

חדשות 2

2014-03-28


שחרור מחבלים. ארכיון (צילום: רויטרס)

אמש החליטו בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" להמשיך עד לאמצע השבוע הבא את פעולות המחאה נגד שחרור נוסף של מחבלים, כחלק מהמגעים המדיניים עם הפלסטינים, ויערכו עצרת מול בית ראש הממשלה במוצאי שבת. "גורמים מדיניים אמרו לנו שסכנת השחרור עוד לא חלפה ולכן נערכנו לקראת המשך המאבק", אמר הבוקר (ו') מאיר אינדור, יושב ראש "אלמגור" לחדשות 2 Online. "העצרת נועדה להזדהות עם משפחות נפגעי הטרור".

"לא נפסיק עד שלא יעצרו את המהלך", הוסיף אינדור. "אנחנו מבינים שהששרה ציפי לבני מחפשת כל דרך להמשיך בצעד הזה. אנחנו גם חוששים שאחרי זמן מה הפלסטינים יגידו שהם מפוצצים את המשא ומתן כי יטענו שהם לא מקבלים את מה שהם רוצים, ואז יוצא שכל השחרור התבצע לשווא".

אינדור הוסיף כי השחרור הקרוב צפוי להגביר את התחושה הרעה שישנה בציבור נגד המגעים המדיניים שמנהלת ישראל מול הפלסטינים. "נפגשנו עם לפיד ועם פרי והם אמרו שהם מתנגדים עקרונית לצעד הזה", ציין אינדור. "זה מחריף את התחושה הרעה בציבור הישראלי ואת ההבנה שמדובר בכישלון של הממשלה".


"השחרור יהיה לשווא". אינדור (צילום: חדשות 2)

יושב ראש "אלמגור" אמר כי ראש הממשלה נתניהו טרם נפגש עם המשפחות השכולות על אף בקשתן לעשות כן. "אנחנו עדיין מצפים לפגישה עם ראש הממשלה שלא קוימה", הבהיר. "הקולות שמשמיע מזכיר המדינה קרי די מדאיגים אותנו. משום שהסכנה עוד לא חלפה ונמצאת באוויר אנחנו לא שקטים ולכן החלטנו להאריך את פעילות המאהל עד אמצע יום שלישי".