נפגעי טרור לנתניהו: בטל הזמנת אבו מאזן

אריק בנדר

נפגעי טרור לנתניהו: בטל הזמנת אבו מאזן

ארגון אלמגור קורא לראש הממשלה לבטל את הזמנת יו"ר הרשות לנאום בכנסת. "נחסום אותו בגופינו. זהו ריקוד על דם קורבנות"

NRG

2013-11-25

יו"ר הרשות הפלסטינית קיבל את הזמנת נתניהו לנאום בכנסת, אך בארגון נפגעי טרור אלמגור מוחים על כך. במכתב ששלחו פעילי הארגון לראש הממשלה, בנימין נתניהו, הם כותבים: "שמענו בצער רב את קריאתך לאבו מאזן היושב במוקטעה ברמאללה להגיע לכנסת בירושלים כאורח שלך לנאום.


אבו מאזן (צילום: אי-פי)

"כאילו לא די לנו משחרורי המחבלים אותם אתה מוביל כראש ממשלת ישראל, כעת אתה גורם לנו שברון לב נוסף ומזמין את מי שדרש את שחרורם ויוצר להם מעמד גיבורי האומה הפלסטינית בשורת קבלות פנים המוניות וממלכתיות ומעניק להם דרגות בכירות ומענקים נדיבים.

"אם אתה סבור שהטרוריסט לשעבר ותומך הטרוריסטים בהווה זכאי להופיע בכנסת, אנו נדאג להיות שם בשם המוסר והצדק.

"נדאג גם לכך שהציבור לא ירשה זאת. נחסום אותו בגופינו. ביום שהוא יגיע חלילה נדאג לחסום את הכנסת בדיוק כפי שעשינו עם עוד רבים אחרים בעת שערפאת רצה להגיע לירושלים. אם אבו מאזן יעמוד בכנסת – זהו ריקוד על דם קורבנות הטרור שהרגו אנשיו", הם אומרים.

במכתבם הם מוסיפים כי ייצאו למאבק נגד הענקת סממן של ראש מדינה לאבו מאזן משום שלדבריהם "ברגע שאבו מאזן יעמוד בכנסת ויפתח את פיו, כאילו מדינת ישראל הכירה בו כראש מדינה ובפלסטין כמדינה. נאבק נגד אותו אבו מאזן שבנאומים בערבית מדבר על יפו וחיפה וכל שטח מדינת ישראל כמדינת הפלסטינים, שדורש למחוק את מדינת ישראל מהמפה על ידי החזרת מאות אלפי פליטים".

אתמול הודיע אבו מאזן כי הוא מוכן להיענות להזמנתו של נתניהו ולהגיע לכנסת, אך רק בתנאי שלא יצונזר. בראיון ל"קול רוסיה" אמר: "נתניהו מעוניין שאני אומר כך וכך ומציב בפניי תנאים. אני לא מקבל תנאים, אני מוכן ללכת לשם ולומר מה שאני רוצה, לא מה שהוא רוצה".