"קוראים לממשלה – די לטרור"

חזקי עזרא

"קוראים לממשלה – די לטרור"

ראש מועצת גוש עציון קושר בין חידוש המשא ומתן המדיני וגל הטרור המתגבר, וקורא לממשלה לעצור את המו"מ ושחרורי המחבלים.

ערוץ 7

2013-11-17

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, הגיע השבוע בפעם השניה אל מול משרד ראש הממשלה, להפגין ולמחות בדרישה למלחמה נחושה בגל הטרור.

"אני קורא לשרי ממשלת ישראל ולראש הממשלה להפסיק לאלתר את המשא ומתן, להפסיק את שחרורי המחבלים, ולהתחיל להילחם בטרור", אמר פרל לערוץ 7.

פרל הוסיף וציין, "תראו מה התוצאות של שחרור המחבלים, כמה חיילים נרצחו בחודש האחרון, כמה זריקות אבנים, כמה בקבוקי תבערה, ללא ספק יש קשר בין הדברים ואנחנו שבים וקוראים לממשלה, די לטרור!".

סמנכ"ל מועצת יש"ע, יגאל דילמוני, אשר השתתף במשמרת המחאה, אמר כי "המו"מ מביא לארץ רק דימום. מרגע שהתחיל המשא ומתן יחד עם שחרור המחבלים הטרור הרים את הראש. לא יתכן שממשלת ישראל תנהל משא ומתן עם ארגון שמסית לרצח ישראלים. המחבלים ששוחרו לשטח הופכים לגיבורים ולמודל לחיקוי לצעירים ברחוב הפלסטיני ואת התוצאות לצערנו רואים בשטח. באנו להזכיר לשרי הממשלה את התוצאות של המהלכים שלהם".

יו"ר אלמגור, מאיר אינדור, אשר השתתף אף הוא במשמרת, קרא אף הוא לעצור מידית את שחרור המחבלים והקריא את נאומו של נתניהו בכנסת משנת 2008 לאחר שחרור מאות מחבלים "מישהו יכול לומר לי מה קיבלנו תמורת השחרור הזה? חציית הקו של שחרור מרצחים היא מסוכנת מאוד במלחמה בטרור. כשאנחנו משאירים אותם בכלא אנחנו משדרים לאותם מחבלים שישי מחיר לטרור, יש כאן משווה של צדק ותגמול".

במערכת הביטחון מודאגים בתקופה האחרונה מגל הטרור. ביום רביעי נרצח חייל צה"ל טוראי עדן אטיאס. הוא נדקר בידי נער פלסטיני בעפולה, כשנסע באוטובוס מנצרת עילית לתל אביב. אטיאס, בן 19 במותו, הותיר אחריו זוג הורים, עמיר ואלה ושני אחים, אביתר בן 16 ומאור בן 21.