הפגנה בת"א: "שחרור אסירים הוא אבסורד"

עמיחי אתאלי

הפגנה בת"א: "שחרור אסירים הוא אבסורד"

בני משפחות שכולות הפגינו הערב מול הקריה נגד שחרור אסירים ביטחוניים. "האם גם רוצחי תומר חזן וגל קובי ישוחררו?" שאלו באירוניה

NRG

2013-09-23

כחמישים בני אדם, בני משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן בפיגועי טרור, חברי תנועת "ישראל שלי" וארגון נפגעי הטרור "אלמגור" הפגינו לפנות ערב בסמוך לקריה בתל אביב. המפגינים נשאו קריאה לממשלת ישראל לחדול משחרור האסירים הביטחוניים במסגרת המשא ומתן המדיני עם הפלסטינים.

המפגינים נשאו בידיהם תמונות של בני משפחותיהם שנרצחו בפיגועי טרור, אשר רוצחיהם צפויים להשתחרר מבתי הכלא בתקופה הקרובה, במסגרת המחוות של ממשלת ישראל לפלסטינים.


הפגנת משפחות שכולות נגד שחרור מחבלים (צילום: ראובן קסטרו)

"באנו למחות כנגד האבסורד הזה שבמסגרתו ממשלת ישראל מתכוונת להמשיך לשחרר מחבלים כאילו לא היו שני פיגועים שבהם נרצחו חיילים השבוע", אמרה ל-nrg מעריב יו"ר תנועת ישראל שלי, שרה העצני כהן, במהלך ההפגנה. "איזה מסר עובר כאן לרוצחים האלה? הם ממשיכים לרצוח ואנחנו ממשיכים לשחרר? מה יהיה עם הרוצחים החדשים שרק השבוע הרגו את תומר חזן וגל קובי, רק עכשיו הם רצחו חיילים ומייד גם הם יצאו מבתי הכלא?"

סגנית שר התחבורה, ציפי חוטובלי, נאמה בפני פעילי הליכוד הערב בירושלים, והבעיה עמדה נחרצת נגד שחרור אסירים ביטחוניים. "ראש הממשלה חייב להקשיב לדרישה העולה מכל חלקי המפלגה לבטל את ההחלטה על שחרור מחבלים", טענה.

"מפלגת הליכוד מציבה קווים אדומים לכל ויתור במשא ומתן. מי שעומד בראש התנועה לא יכול להתנתק מעמדת הרוב המוחלט של חברי הליכוד".