נפגעי הטרור: נתניהו קרס ולא עמד בלחצים

ניר הר-זהב

נפגעי הטרור: נתניהו קרס ולא עמד בלחצים

המשפחות השכולות ונפגעי הטרור מוחים על החלטת ראש הממשלה לשחרר מחבלים רוצחים. המשפחות טוענות כי הונו על ידי נתניהו ואנשיו.

ערוץ 7

2013-07-28


בנימין נתניהו (פלאש 90)

המשפחות השכולות ונפגעי הטרור בארגון "אלמגור" שיגרו מכתב תשובה לראש הממשלה בו הם מוחים על החלטתו לשחרר מחבלים רוצחים.

"נתניהו במכתב לציבור בו מנסה לתרץ את כניעתו לטרור ואת מוכנותו המבהילה לשחרור נוסף של רוצחים עם דם על הידיים. מדובר ברוצחים שפלים ביותר, ביניהם רוצחי ליל הקילשונים, רוצחי החיילים תמם ובלומרג מואדי ערה ואחרים.

שוב נראה כי בהגיע רגע קשה רוה"מ קרס ולא עמד בלחצים. נראה כי פרס הנובל לשלום הקורץ לאובמה וקרי מאפיל על כל שיקול מוסרי והגיוני וישראל נלחצת שוב למשא ומתן כושל שתוצאות אכזבתו עלולות להתפרץ על כולנו במעגל אלימות נוסף", כתבו המשפחות.

המשפחות טוענות כי בתקופה האחרונה הובטח להם כי לא ישוחררו מחבלים. בין השאר הן מציינות את ח"כ אופיר אקוניס שנשלח להרגיע את המשפחות כי הסוגייה אינה כלל על הפרק, "אקוניס נשלח כדי להטעות ולהרדים את המשפחות השכולות והפצועים כדי להפסיק את המאבק שהחלנו".

המשפחות ביקשו להיפגש עם ראש הממשלה או עם אנשיו אך סורבו פעם אחר פעם.

"אנו נגיע מחר לישיבת הממשלה להביע את התנגדותנו ואת דעתנו על השחרור המופקר הזה, ולדרוש כי משא ומתן ללא תנאים מקדימים יהיה באמת משא ומתן ללא כניעה מוקדמת. די לנו בכאב ובאבדן שלנו, לא נסכים לכך שעוד ועוד משפחות יצטרפו בעל כרחן אל שורות המשפחות והשכולות ונפגעי הטרור".