אבו מאזן מודה לראש הממשלה על המתנה המיוחדת

גיל קלנר

אבו מאזן מודה לראש הממשלה על המתנה המיוחדת

בסרטון אנימציה חדש חוגג אבו מאזן את יום הולדתו ופותח מתנות, כאשר הוא מופתע במיוחד ממתנתו של נתניהו, ששלח כמחווה רוצחים עם דם על הידיים

סרוגים

2013-07-22

סרטון אנימציה חדש הועלה במסגרת המאבק של 'ישראל שלי' ארגון אלמגור והמשפחות השכולות כנגד כוונת ממשלת ישראל לשחרר רוצחים עם דם על הידיים במסגרת ההליך המדיני (שביניהם ערבים ישראלים).


אבו מאזן פותח את המתנות (צילום מסך)

במהלך הסרטון חוגג אבו מאזן את יום הולדתו ופותח מתנות, כאשר הוא מופתע במיוחד ממתנתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו – ששלח כמחווה רוצחים עם דם על הידיים.

הסרטון שהופק על ידי חברת "שרוטונים" הוא חלק מקמפיין שהחל בועידת הליכוד (לפני כשבועיים) שם חולק מכתב בשם המשפחות השכולות ועמותת "אלמגור" וממשיך בקמפיין מאסיבי ברשתות החברתיות, תחת הכותרת "השתגענו לא משחררים רוצחים" במהלכו נפתחו חשבונות פייסבוק לרוצחים העתידים להשתחרר, ונשלחו הודעות קוליות לשרי הממשלה בשם שר האסירים הפלסטיני.

שרה העצני-כהן – יו"ר ישראל שלי: "הסרטון מציג את המציאות היום בצורה אירונית ואמיתית. מדובר בפשיטת רגל מוסרית וערכית ובזילות חיי אדם על ידי ממשלת ישראל, שעומדת לשחרר רוצחים אכזריים כמחווה לאבו-מאזן. מי שפניו לשלום לא מבקש לשחרר רוצחים שפלים, ומי שמשחרר טרוריסטים בערב יקום עם פיגועים בבוקר".


הפלייר שמחולק בימים האחרונים הקורא לא לשחרור אסירים

אבי ברומברג נציג המשפחות השכולות: "אנחנו זועקים את זעקת יקירנו, את מי מדינת ישראל רוצה לשחרר? את את כרים ומאהר יונס שירו בראשו של דוד שלי החייל אברהם ברומברג ז"ל וזרקו אותו בחולות ליד פרדס חנה לדמם למוות, או את הרוצח אבו סיתא מוחמד שיחד עם עוד חברו פרצו בלילה לדירה של דוד דדי וחיים ויצמן ברמלה, שחטו אותם בסכין התעללו בגופות וכרתו להם את האוזניים כדי לקחת לכפר שלהם להראות לחבריהם?!

מדובר ברמיסת מערכת המשפט הישראלית ששפטה אותם , ובמערכת הביטחון שחקרה ועצרה אותם תוך סיכון חיילנו . לאחר כל המאמצים האלו, משחררים אותם רק למען תיאום פגישה? ההליך הזה יהיה בכיה לדורות- אסור להיכנע ללחצים אמריקאים וללחצי הרשות.