קמפיין חדש נגד כוונת נתניהו לשחרר מחבלים

קמפיין חדש נגד כוונת נתניהו לשחרר מחבלים

רה"מ קיבל הבוקר שיחת טלפון מפוברקת משר האסירים הפלסטיני, שהודה לו על שהסכים לשחרר 120 מחבלים. ארגון אלמגור: "חוזרים על טעויות העבר"

NRG

2013-07-14

הבוקר (א') החל קמפיין מאסיבי נגד כוונתו של ראש הממשלה לשחרר 120 אסירים, מתוכם רוצחים בעלי דם על הידיים, כמחווה לאבו מאזן ולהתנעת התהליך המדיני. את הקמפיין יזמו משפחות שכולות נפגעות טרור בשיתוף תנועת "ישראל שלי" וארגון "אלמגור" .


"המרצחים צריכים להישאר בכלא". מתוך דף הפייסבוק של הקמפיין נגד שחרור המחבלים (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

הקמפיין החל ביום חמישי האחרון בחלוקת מכתב לחברי הכנסת בוועידת הליכוד והמשיך ברשתות החברתיות, בהן הוצגו חשבונות פייסבוק של הרוצחים העתידים להשתחרר.

הבוקר, כחלק מהקמפיין, קיבלו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הממשלה שיחת טלפון מוקלטת כביכול, בשמו של שר האסירים הפלסטיני, עיסא קרעקע. בהקלטה מודה השר לנתניהו על שהסכים לשחרר 120 מחבלים.

לדברי אבי ברומברג, נציג המשפחות השכולות, "הפרסומים על אפשרות לשחרור הרוצחים של יקירנו הניעו אותנו לפעול. אנו חוששים כי ראש הממשלה ייכנע לתכתיבים אמריקאים ולדרישות הרשות הפלסטינית וישחרר עשרות רוצחים שפלים שביצעו מעשי רצח וטרור נוראיים.

"מדינת ישראל חייבת להבין כי אין קשר בין שחרור רוצחים/מחבלים לבין התנעת תהליך מדיני. רוצחי ילדים, חיילים ואזרחים מקומם בכלא! בעסקת שליט שילמה המדינה מחיר כבד, חלקם מהמחבלים אף חזרו לעסוק בפעילות טרור, האם לא למדנו דבר? האם אנחנו חוזרים על טעויות העבר? אנחנו היום נלחמים בשם יקירנו, עושים את המלחמה עבורם על מנת שהמרצחים השפלים יישארו בין כותלי הכלא! אני קורא לכולם להצטרף אלינו למאבק הצודק כנגד שחרור רוצחים, מהלך שעלול לפגוע במוטיבציית חיילי צה"ל והחברה הישראלית כולה".