אלדד: שרון ימחק הישגי מלחמת 6 הימים

אלדד: שרון ימחק הישגי מלחמת 6 הימים

ח"כ אלדד במסיבת חנוכה של אלמגור: מחדלי מדיניות שרון פגעו בכוח הרתעתה של ישראל. יש להביא לאיחוד כוחות פרלמנטרי כי 'נצחון סוחף של שרון עלול להביא למחיקת הישגי ישראל במלחמת 6 הימים ולסכן קיום המדינה".

ערוץ 7

2005-12-26

מחדלי מדיניות שרון הביאו לירידה בכוח ההרתעה של ישראל מול גורמי הטרור, אומר ח"כ פרופ' אריה אלדד. יש להביא לאיחוד כוחות פרלמנטרי מול שרון "שאם לא כן נצחון סוחף של שרון עלול להביא להישגים כה גדולים של הרש"פ שימחקו את כל הישגי ישראל במלחמת ששת הימים תוך נצחון סוחף לגורמי הטרור בזירה עד סיכון קיום המדינה".

דברי אלדד נאמרו במסגרת מסיבת חנוכה שערך ארגון אלמגור לכ 200 נפגעי טרור במלון רמת רחל. את החנוכיה הדליקו שלמה בן שוהם אבא של לימור שנרצחה בקפה מומנט, ויגאל קירשנזפט, החב"דניק מנווה דקלים שנפצע קשה מפגיעת מרגמה חודש לפני שגורש.

ראש 'אלמגור' מאיר אינדור אומר לכתבתנו רותי אברהם כי בין המשתתפים היו גם נפגעי טרור שגורשו מגוש קטיף וחלק מהם התנגד בחריפות להזמין שרים למסיבה. ההתנגדות הייתה אפילו להזמנת ח"כים. "לא נוכל לשבת לחגוג את החנוכה עם חברי בית הנבחרים אותו בית שגרם לגירושנו", אמרו, "הם יחזרו מהמסיבה לבתיהם ואנחנו נחזור לחדרים והקרוונים שלנו".

הזמנתו של ח"כ תאל (מיל.) פרפ' אריה אלדד נבעה בעיקר מהעובדה כי כרופא טיפל בכוויותיהם של נפגעי טרור ואף תרם בעבר לארגון חלק משכרו כרופא, ופרס גדול שזכה בו, לטובת אלמגור.

אינדור אמר כי המאבק של היום בין הזרמים בעם הוא 'תעתיק מדוייק' למאבק שהיה בין המכבים ליהודים המתיוונים. "גם הם היו הרוב והמכבים היו במיעוט וכמו אז גם היום נוח להיות בצד של שלהם, של ה'בוהמה' ו'התקשורת' של אז ושל היום. את ההתייצבות לצד היוונים החליפו 'המתייוונים החדשים' בהתייצבות לצד האירופים והפלשתינים . את התיאטרונים התחרויות ותרבות היופי שבאה מיון מחליפה תרבות דומה שבאה מאירופה ומאמריקה, הפעם באמצעות כלי תקשורת מודרנים ומסוכנים יותר".