אלמגור: שיא חדש ביחס בג"ץ לנפגעי הטרור

שלמה פיוטרקובסקי

אלמגור: שיא חדש ביחס בג"ץ לנפגעי הטרור

מאיר אינדור וד"ר אריה בכרך שעתרו לבג"ץ בשם ארגון אלמגור נגד שחרור מחבלים, תוקפים את החלטת בג"ץ מהערב לדחות את עתירתם.

ערוץ 7

2008-07-08

סא"ל מיל. מאיר אינדור, פצוע טרור, וד"ר אריה בכרך, אב שכול, שעתרו לבג"ץ בשם ארגון נפגעי הטרור אלמגור נגד שחרור מחבלים במסגרת עסקת חילופי השבויים, תוקפים את החלטת בג"ץ מהערב לדחות את עתירתם.

"החלטת הבג"ץ שלא לקיים אפילו דיון בעניין היא שיא חדש ביחס הבג"ץ לנפגעי הטרור בעת שהם באים לתבוע את זעקת אחיהם מתוך האדמה לצדק ולנקמה" , אומרים השניים.

"הזילות הזו בכאב משפחות השכול נפגעות הטרור עומדת בניגוד משווע לרוחב הלב והדלת הפתוחה כלפי עתירות של כל פלח או משפחת מחבל פלסטיני. שם הבג"ץ לא סוגר להם את הדלת גם כשהם עותרים נגד החלטות מדיניות או צבאיות", מוסיפים אינדור ובכרך.

באלמגור טוענים, כי הדבר מעיד שיש לבג"צ אג'נדה פוליטית ושחרור מחבלים הוא טוב בעיניהם. וכל מי שינסה להפריע לאג'נדה ולצעוק חמס – יש להסיטו מהדרך, אם צריך גם בבוטות ובזלזול.

"קו ישיר עובר היום מהממשלה שסירבה לשמוע את משפחות השכול לפני ההחלטה השערורייתית לבג"ץ היום שהיה אמור להגן עלינו בפני שרירות הלב. רק ביום הזיכרון הם יתאספו בפנים נוגות עם הבטחות חלולות על היד הארוכה של ישראל שתשיג את הרוצחים ומתבררת כיד קצרה מאד הממהרת לשחררם", אומרים באלמגור.

"ובימים האלה אין מלך בישראל והמשפט הופך למשפח", מסיימים השניים את הודעתם.