אלמגור: להחזיר את המחסומים שהוסרו

חזקי עזרא

אלמגור: להחזיר את המחסומים שהוסרו

בארגון נפגעי הטרור אלמגור דורשים מראש הממשלה, בעקבות דבריו בפתח ישיבת הממשלה, להחזיר מיידית את המחסומים לאיזור יהודה ושומרון.

ערוץ 7

2009-03-22

בארגון נפגעי הטרור אלמגור דורשים מראש הממשלה, בעקבות דבריו בפתח ישיבת הממשלה, להחזיר את המחסומים לאיזור יהודה ושומרון.

"אם ישראל מתייחסת לארוע אמש בחיפה כפיגוע לכל דבר, כדברי ראש הממשלה, עליו להחזיר מיידית את המחסומים שהוסרו לאחרונה ולעשות סגר על הגדה כפי שתמיד נעשה בעקבות פיגוע", טוענים בארגון.

הבוקר התייחס ראש הממשלה, אהוד אולמרט בישיבת הממשלה לסיכול הפיגוע אמש בחיפה ואמר כי "מבחינת ישראל מדובר בפיגוע לכל דבר".

אולמרט הזהיר בדבריו מפני התגברות של ניסיונות פיגוע. "הימים הקרובים שלפני הפסח הם ימים בהם ארגוני הטרור מביאים למימוש את הניסיונות לשבש את ההכנות לחג. כוחות הביטחון הונחו והם נמצאים בערנות מקסימאלית. אני קורא גם לאזרחי ישראל לנהוג כך".

על פי הארגון, חלה עלייה דרמטית באירועי הטרור במדינה מאז הוסרו המחסומים בגדה בחודש האחרון במסגרת שורת מחוות לפלסטינים.

יו"ר אלמגור, מאיר אינדור, אומר כי "בעוד ראש הממשלה מצהיר הצהרות הבוקר, לפני שבוע הוא וחבריו לממשלה שיחקו ברולטה באזרחיהם כשהסירו כמעט את כל המחסומים בגדה, והעניקו עוד חנינות למבוקשים.

"כצפוי – מייד לאחר מכן שילמו על כך שני שוטרי תנועה בבקעה, משפחות הותקפו בירי ומטעני תבערה ואמש התבצע כמעט אסון ענק במרכז קניות בחיפה. יש להחזיר מיידית את המחסומים או לפחות את חלקם".

"עדיף שחלקים מהאוכלוסייה הפלסטינית יבזבזו זמן במחסומים מאשר להכניס מחדש את אזרחי ישראל לסיכון חיים כפי שהיה טרם האינתיפאדה", אומר אינדור.