אלמגור: לפרסם פרטי העסקה לשחרור שליט

רות אברהמי

אלמגור: לפרסם פרטי העסקה לשחרור שליט

ארגון נפגעי הטרור דורש להעביר אליו את פרטי העסקה המתרקמת לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. זאת לנוכח דברי יועצו של שר הביטחון.

ערוץ 7

2006-10-25

האירגון הגיש את הפניה, בעקבות דברים שאמר הבוקר (ד') בקול ישראל יועץ שר הביטחון, דוד חכם, כי בכל עסקה עתידית לשחרורו של שליט, ישוחררו מחבלים. בכך, לדברי הארגון, אישר הדובר לראשונה באופן רשמי את הידיעות בעיתונות הערבית, על כוונה של ישראל לשחרר מחבלים בעסקת שחרור שכזו.

מנכ"ל הארגון, מאיר אינדור אומר כי: "לא יתכן שכל העולם, מצרים, גרמנים ואפילו הסורים ואנשי החמ"ס והג'יהד ידעו את פרטי העסקה, ואילו נפגעי הטרור לא ידעו מי וכמה מאלה שפגעו ביקיריהם עומדים להשתחרר".

ארגון 'אלמגור' מבקש הבוקר (יום רביעי) פגישה דחופה עם שר הביטחון על מנת להביא לפניו נתונים שאסף מעסקאות שחרור קודמות ומפגועים קודמים, שנעשו על ידי מחבלים ששוחררו באותן עסקות.

כמו כן קורא הארגון להביא את פרטי העסקה בפני הציבור הישראלי, או לפחות בפני הכנסת וועדותיה ולא להעמיד את הציבור הישראלי בפני עובדה מוגמרת. "החלטה שעלולה להביא לפגיעה אנושה ביכולת ההרתעה של ישראל מול הטרור, ראויה שתעבור דיון ציבורי מוקדם, בעיקר שהציבור הרחב הוא שעלול לשלם עליה בחטיפות נוספות ובהגברת הטרור-כפי שהיה בעבר", אומרים בארגון אלמגור.