נפגעי טרור ישבתו מול ביתו של אולמרט

נפגעי טרור ישבתו מול ביתו של אולמרט

נפגעי טרור, שכולים ופצועים, הפעילים בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" מתכוונים לפתוח בשבוע הבא בשביתת שבת ליד ביתו של אולמרט.

ערוץ 7

2006-10-05

נפגעי טרור, שכולים ופצועים, הפעילים בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" –במאבק נגד שחרור מחבלים מתכוונים לפתוח בשבוע הבא בשביתת שבת ליד ביתו של אולמרט זאת אחרי שאולמרט דחה עד כה את בקשתם להיפגש איתו.

הנפגעים ישבתו בתורנות בסוכת מחאה שיקימו ליד ביתו. אליהם יצטרפו אנשי מילואים והורים של חיילים שנהרגו במלחמה האחרונה.

עירית ירושלים סירבה עד כה לאשר את הקמת הסוכה והציעו לנפגעים להעביר את מחאתם לגן הוורדים שליד הכנסת. באלמגור מאיימים בעתירה לבג"צ בסוגיה.

למנכ"ל אלמגור, מאיר אינדור יהיה זה הסיבוב השלישי במאבקים משפטיים נגד העירייה בסוגית חופש המחאה לאחר שזכה נגדה בשתי פעמים קודמות והפסיקות הפכו לפסקים עקרוניים בסוגיית חופש המחאה.

הבקשה להיפגש עם ראש ההמשלה הוגשה לפני חודש על ידי קבוצת נפגעי הטרור שבאו ללשכתו בתום ישיבת חרום שעשו, נוכח הפרסומים בעיתונות על כוונת הממשלה לשחרר אלף מחבלים בעסקה עם החמאס.

נציגי המשרד הודיעו לנפגעים שרה"מ אינו יכול לקבלם מיידית אבל יתייחסו בחיוב לבקשתם. לאחר שבוע נמסר להם שרק מזכירו הצבאי יוכל לקבלם. המשפחות השכולות סירבו להצעה.

כעת אחרי שעבר חודש לגשת בקשתם הם מתכוונים לפתוח בשבוע הבא במאבק מתוקשר מול ביתו של אולמרט. באלמגור מודאגים מהדחיות של אולמרט. "זהו סימן שלמרות הכחשות אולמרט הוא אכן החליט להיכנע ולשחרר את המחבלים. אחרת הוא היה נעזר בנו מול הלחצים עליו. כנראה שהוא אינו יכול להסתכל בעינים שלנו- בעיני אלו ששילמו את מחיר השחרורים הקודמים. משעה שהחליט לשחרר את המחבלים".

נפגעי הטרור התכוונו להביא לפניו סקירה מפורטת ועדויות חיות על הסכנה שבשחרור מחבלים. ביום חמישי הבא יערך יום עיון בסוגיית שחרור מחבלים בהיבט ההילכתי והביטחוני והתקשורתי על ידי מרצים שונים.