אב שכול: הממשלה רימתה את אזרחיה

עוזי ברוך

אב שכול: הממשלה רימתה את אזרחיה

אביה של תהילה מעוז הי"ד מזכיר את הבטחות הממשלה לאזרחי ישראל כי רק "גנבי רכב" ואסירים פליליים ישוחררו בשלב השני. הפתעה?

ערוץ 7

2011-12-18


שחרור מחבלים (פלאש 90)

ארגון נפגעי הטרור אלמגור פנה היום (ראשון) לשר דניאל הרשקוביץ בבקשה כי יפעל נגד ההחלטה לשחרר מחבלים כבדים במסגרת השלב השני של עסקת שליט.

יצחק מעוז, אביה של תהילה הי"ד, שנרצחה בפיגוע התופת במסעדת סבארו מזכיר הבוקר כי הממשלה התחייבה כי במסגרת השלב השני של עסקת שליט ישוחררו "גנבי רכב" ואסירים פלילים ולא מחבלים שניסו להוציא פיגועים ולא צלחו.

אנשי אלמגור עמלו בימים האחרונים לפענח את "גנבי הרכב" שאמורים להשתחרר בימים הקרובים והופתעו. בין הצפויים להשתחרר אוסאמה סאלם צאלח אבו צאלח הנאשם כי הקים יחד עם חבריו חוליה השייכת לארגון כתאיב שוהדא אלקצא, מטרת החוליה היתה לחטוף חשודים בשיתוף פעולה וחקירתם, וכן ביצוע ירי לעבר כוחות הצבא הישראלי. ברשות החוליה היו שני אקדחים ורובי קלצ'ניקוב.

כמו כן צפוי להשתחרר מחמד האשם אחמד חאלף חבר בחוליה צבאית של "התנזים" של הפת"ח שמטרתה ביצוע פיגועי ירי נגד חילי צה"ל ואזרחים ישראלים באזור רמאללה, הנאשם פיקד על חוליה בת שלושה חיליים… ומואשם בניסיון לגרימת מוות בכוונה, בירי לעבר בסיס משמר הגבול בכוונה לגרום למותם של שוטרי משמר הגבול ששהו בבסיס… כמו כן ירה באקדח 9 מ"מ לעבר היישוב פסגות בכוונה לגרום למות של תושבי היישוב ולמותם של חילי צה"ל.

כמו כן מפרטים באלמגור את מעשיהם של מחבלים נוספים שצפויים להשתחרר והשתתפו בפעולות טרור נגד ישראל.