אלמגור: לבטל העברת כספים לרש"פ

בן שאול

אלמגור: לבטל העברת כספים לרש"פ

ארגון נפגעי הטרור, אלמגור, שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה בדרישה לבטל העברת הכספים לרשות הפלסטינית.

ערוץ 7

2007-06-24

ארגון נפגעי הטרור, אלמגור, שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה בדרישה לבטל העברת הכספים לרשות הפלסטינית, "בעקבות החלטת הממשלה היום, להעברת 350 מליון דולר מכספי המיסים המעוכבים ל"רשות הפלסטינית" לצורך חיזוק "אבו-מאזן". אנו דורשים כי תבטל את העברת הכספים, לאור ניסיון העבר בו כספים שהועברו ל"רשות", נעלמו בחשבונות הבנקים של בכירי ה"רשות" וחלק גדל מהם הגיע למימון פעולות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל", נכתב.

"לא יעלה על הדעת, שביום בו מתפרסם (בעיתון ג'רוזלם פוסט) כי משפחותיהם של חלק מהחוטפים של החייל גלעד שליט שחוסלו ע"י צה"ל, מקבלות משכורת קבועה ממוסדות ה"רשות הפלסטינית" במסגרת מה שמכונה "כספי שאהידים", תחליט ממשלת ישראל על העברת כספים שישמשו בסופו של דבר, בין היתר, למימון קצבה חודשית למשפחות החוטפים, בעוד החייל החטוף עדיין בשבי האוייב", כתבו באלמגור.

"בעבר הגשנו מספר עתירות לבג"ץ בבקשה שימנע העברת כספים, אך תמיד נענינו שהכספים יגיעו ליעדם ויהיה מנגנון פיקוח מסודר על כך. לצערנו, כולם מכירים את העובדות ואת היעד הסופי של הכסף – כיסם הפרטי של מנהיגי הרש"פ וארגוני הטרור. באם לא תמנע את העברת הכספים, בשל חוסר סבירות קיצוני לאור נסיון העבר, נגיש גם בפעם זאת עתירה לבג"ץ להתערב בעניין. לא יתכן כי ממשלת ישראל תחזור על טעותה פעם אחר פעם מבלי שילמד הלקח מכישלונות קודמים", כתבו באלמגור ליועץ המשפטי ולמבקר המדינה.