'אלמגור' מציג: כרזת נרצחי המשוחררים

'אלמגור' מציג: כרזת נרצחי המשוחררים

בעוד רשימת המחבלים אותם דורשים חוטפי גלעד שליט מועברת לבדיקת השב"כ מחדד ארגון 'אלמגור' את מאבקו בכוונה לשחרר מחבלים רוצחים.

ערוץ 7

2007-04-10

רשימת המחבלים אותם מבקשים חוטפיו של גלעד שליט לשחרר הועברה לבדיקת שירות הביטחון הכללי. בימים הקרובים יקבל הדרג המדיני את חוות דעתם של ראשי השירות באשר לשחרורים.

עם התחזק המידע אודות הכוונה לשחרר מאות מחבלים, ובתוך כך למצוא נוסחה מתגמשת באשר להגדרת "מחבל עם דם על הידיים", ממשיך ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור' במאבקו ההסברתי נגד שחרור מחבלים. במסגרת מאבק זה מפיץ הארגון כרזות ובה תצלומיהם של 177 ישראלים שנרצחו בידי מחבלים שהיו בכלא הישראלי ושוחררו בעסקאות העבר.

כרזה זו היא המשך ישיר לדו"ח מיוחד שניסחו אנשי הארגון ובו פירוט מעשי הטרור של המחבלים ששוחררו. התקווה ב'אלמגור' היא שמראה העיניים ישכנע את הציבוריות הישראלית טוב יותר מדו"ח כתוב.

" אנו מודעים למשמעות הכואבת של חייל חטוף, ולמחיר הגבוה שמשלמת המשפחה שבנה החטוף נתון בידי המחבלים. אך מנגד, אנו מודעים, לצערנו, להשלכות הטרגדיות ממהלך זה. מבדיקות שנערכו לאורך השנים בהם שוחררו מחבלים בעסקאות שונות וכ"מחוות" ב"תהליך המדיני", 80% מהמחבלים ששוחררו, חזרו למעגל הטרור ובכך נוספו עוד ועוד משפחות למעגל נפגעי הטרור ובתוכם יתומים, אלמנות ופצועים רבים רבים", אומרים בארגון.