אלמגור: נתניהו הוא ראש ממשלה רכרוכי

שלמה פיוטרקובסקי

אלמגור: נתניהו הוא ראש ממשלה רכרוכי

יו"ר הפורום למניעת שחרור מחבלים, וחבר ארגון אלמגור, אריה בכרך, מספר כי לארגונו הגיע מידע לפיו מתכוון נתניהו להסיר הסגר מעל עזה.

ערוץ 7

2010-06-15


(פלאש 90)

יו"ר הפורום למניעת שחרור מחבלים, וחבר ארגון אלמגור, אריה בכרך, בעצמו אב שכול, אומר לערוץ 7 כי לארגון הגיע מידע אמיתי, שראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון להסיר את הסגר מעל עזה, " פנינו לנעם שליט כי רצינו לעמוד לצידם במאבק למען שחרור גלעד, רצינו לקרוא יחד איתו להעמקת הסגר על עזה, אלא שאז הבנו ממנו שמדובר ככל הנראה בחלב שנשפך, הוא אמר לנו שיש כבר החלטה של השביעייה להסיר את הסגר מעל עזה או לכל הפחות להקל, לדבריו זה כבר סגור".

בכרך מאשים את ראש הממשלה בכניעה לארגוני הטרור, "בהתחלה הם נכנעו להקמת ועדת בדיקה על המשט ועכשיו הם יסירו את הסגר וכל זה בלי להזכיר את גלעד שליט, הם נכנעו פעמיים".

לדבריו, ממשלת ישראל הייתה צריכה להסכים להקמת ועדת בדיקה רק אם החמאס היו מאפשרים ביקורים אצל גלעד שליט, "הממשלה הסכימה להקמת ועדת בדיקה ללא שום התניה, לפחות היו דורשים לאפשר לצלב האדום לבקר את גלעד שליט, עכשיו מדברים אפילו על הסרת הסגר".

"לצערנו יש פה ניסיון לרצות את העולם, על נתניהו מופעל גם לחץ פנימי מצידו של אהוד ברק וחבריו, אנחנו נעשה הכול כדי למנוע את ההידרדרות, אבל קשה להאמין שעם ראש ממשלה כל כך רכרוכי זה יהיה אפשרי", מוסיף בכרך.