אלמגור: לעצור הישראלים במשט

בני משה

אלמגור: לעצור הישראלים במשט

"מדובר באישים שיש להם רקע של פעילות טרור או תמיכה והאדרה של פעולות טרור ומבצעיהם", כותב ארגון אלמגור.

ערוץ 7

2010-05-27


(פלאש 90)

ארגון נפגעי הטרור אלמגור פנה הערב ליועמ"ש בדרישה כי יורה על מעצרם של האישים בעלי אזרחות ישראל הנמצאים במשט הספינות לעזה, "מדובר באישים שיש להם רקע של פעילות טרור או תמיכה והאדרה של פעולות טרור ומבצעיהם", טען הארגון.

לדבריו, מדובר בין היתר בארכיבישוף הילאריון קפוצ'י שנשפט ל-12 שנה לאחר שסיפק אמצעי חבלה ,כלי נשק ואמצעי אמל"ח לחוליית בני משפחת מלעבה שהודו בביצוע שורה של פיגועים ובהם רצח נהג מונית ומלכוד מכוניתו.

קאפוצי שוחרר טרם זמנו כעבור 3 שנים בלבד ע"פ בקשת האפיפיור והצהרה שלא יעסוק בפעילות נגד ישראל. "זו כבר פעם שניה שקאפוצי מנסה לחדור לרצועה וזאת הפעם על הממשלה להשאירו בארץ להשלמת מאסרו".

אדם נוסף שאלמגור דורש לעצור הוא דרור פיילר שעשה מייצג בשבדיה בו הוא מאדיר מחבלת שהתאבדה בפגוע במסעדת "מקסים". מיצג זה הושחת על ידי שגריר ישראל שבא לתערוכה לאחר שחמתו בערה בו על העוול הנורא בנסיון להשוות בין הרוצחת לנרצחיה.

עוד דורש אירגון אלמגור לעצור את ראשי התנועה האיסלמית – אזרחי ישראל: השייח ראאד סלאח ראש ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל, מוחמד זידאן ובכיר בפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, השייח חמאד אבו דעאבס.