"להזמין את נתניהו וגרוניס להלוויות המחבלים"

שלמה פיוטרקובסקי

"להזמין את נתניהו וגרוניס להלוויות המחבלים"

בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" מציעים לרש"פ להזמין את ראש הממשלה ונשיא העליון להלווית גופות המחבלים לאות הוקרה על סיועם למהלך.

ערוץ 7

2012-05-31


תוקף. אינדור (פלאש 90)

מאיר אינדור, ראש ארגון נפגעי הטרור "אלמגור", תוקף במילים חריפות את החלטת נשיא ביהמ"ש העליון, השופט אשר גרוניס, לאפשר את החזרת גופות המחבלים לרשות הפלסטינית.

"על הרשות הפלסטינית להזמין את ראש הממשלה ונשיא בית המשפט העליון להשתתף בהלוויות המחבלים לאחר שנתנו כבוד למחבלים והפכו לשותפים בכירים לסאגה הפלסטינית שבה מחבלים שרצחו הופכים גיבורים ושהידים", אומר אינדור.

לדבריו, "ראוי שהשניים יבואו עם משמר כבוד של צה"ל. שיעמדו ליד משמרי הכבוד הרש"פ. כך יוכלו לחלוק כבוד אחרון למי שרצח ילדות ועוברי אורח ישראלים, לאחר שהוכיחו בחצי השנה אחרונה שנפגעי הטרור שווים בעיניהם כקליפת השום אל מול הפלסטינים, קודם בשחרור המחבלים ועתה שחרור הגופות".

אינדור מוסיף, כי "בהזדמנות זו יש גם לעשות טקס קבורה רשמית לספרו של נתניהו על הטרור שבו כתב והטיף נגד כל מה שהוא שעושה היום".

באלמגור דורשים מהבג"צ לקיים דיון בעתירה לגופה ובתשובת המדינה, בה רואים בארגון שורת תקדימים חמורים אם יאומצו כפסיקה.
במקביל שוקלים באלמגור לפנות לכנסת כדי לחוקק חוק שיתקן את המצב היום שבו המדינה טוענת כי אין לנפגעי הטרור מעמד משפטי לגבי גופות רוצחי יקיריהם וכי לפלסטינים יש זכות להקים אנדרטאות לרוצחים בשטחי בי ואי.