משפחות נפגעי הטרור החרימו את שרי הממשלה

חזקי עזרא

משפחות נפגעי הטרור החרימו את שרי הממשלה

מארגני האירוע השנתי של משפחות נפגעי הטרור, לא הזמינו שרים כבכל שנה, "בגלל התחושות השליליות כלפי הממשלה".

ערוץ 7

2011-12-26



הדלת המסתובבת למחבלים חייבת להיפסק (באדיבות "ערוץ 7")

משפחות ארגוני נפגעי הטרור נפגשו הערב (שני) במלון רמת רחל בירושלים, ביוזמת ארגון אלמגור לאירוע חנוכה השנתי. הפגישה היא הראשונה מאז שוחרר גלעד שליט והיא התקיימה לראשונה ללא השתתפות שרי ממשלת ישראל, זאת בעקבות שחרור 1,027 המחבלים בעסקת שליט. "בגלל התחושות השליליות כלפי הממשלה, לראשונה ויתרנו על נוכחות שרים באירוע החנוכה השנתי, למרות שבעבר השתתפו שרים ואורחים רשמיים באירוע זה", אמרו בארגון 'אלמגור'.

ארגון אלמגור העניק את אות ההוקרה ליוסי מנדלביץ' ויוסי צור שאיבדו את בניהם ולרון קרמן ששכל את בתו. יו"ר הארגון, מאיר אינדור אמר במהלך הטקס, "אמנם הפסדנו במלחמה ושוחררו מחבלים עם דם על הידיים אבל ניצחנו בתודעה הציבורית".

יוסי צור סיפר כי לכל אורך הדרך במאבק נגד עסקת שליט ליוותה אותם האמונה בצדקת הדרך.

ח"כ פרופ' אריה אלדד (האיחוד הלאומי) היה אורח כבוד בכנס ואמר, "הלקח שלנו מהשנה הקשה הזו שלא מספיק לתפוס מחבלים אם יש ממשלה שמנהלת מדניות של דלת המסתובבת. מחבלים עם דם על הידיים נכנסים לכלא ובסוף משתחררים – הדבר הזה חייב להיפסק". אלדד הוסיף כי אסור לנו להשתמש באמירה ביטחונית בטיעון שאסור לשחרר מחבלים בגלל שהם יחזרו לטרור, אלא בגלל שאנחנו בני חורין, "יש להילחם נגד הכניעה בטרור משום הצדק משום הדין משום הנקמה".