מאיר אינדור: מדוע תקפתי חזיתית את שליט

יוני קמפינסקי

מאיר אינדור: מדוע תקפתי חזיתית את שליט

בכנס ירושלים הסיר אינדור "את הכפפות" וקבע כי נעם שליט לוקח אחריות על החטיפה הבאה בכניסתו לפוליטיקה.

ערוץ 7

2012-02-29



"מדוע תקפתי חזיתית את נעם שליט" (באדיבות "ערוץ 7")

בכנס ירושלים התשיעי של העיתון בשבע השתתפו יחד בפאנל אחד מובילי המאבק בשחרור מחבלים ונעם שליט. במהלך העימות החריף שהתפתח תקף אינדור את שליט ואמר: "אתה סדין אדום אצל המשפחות שסובלות מהעסקה, ומהידיעה שמחבליהם מסתובבים בחוץ." אינדור קרא לשליט שלא לרוץ לכנסת וטען שהוא מנצל את האהדה והפרסום שהצבור העניק לך בשל מצב הבן החטוף – למען ריצה לפריימריס.

"החמאס מרוצה מאד שבוגרי שליט מתברגים בכנסת ובתקשורת", אמר אינדור, "יש להם את שליט בכנסת ואת גולדווסר בתקשורת ש'יעזרו' להם בחטיפה הבאה ויקראו לשלם את המחיר. שליט יהיה ראש הלובי בכנסת למען העסקה הבאה, ואנחנו באלמגור ניאבק נגד התופעה של מיסוד שחרור מחבלים כנורמה ונאבק לפרסום ואימוץ מסקנות ועדת שמגר כנורמה מחייבת וכחוק"

בראיון לערוץ 7 הסביר אינדור מדוע החליט לתקוף חזיתית את שליט עד כדי כך שקבע כי נעם שליט יהיה "אחראי על החטיפה הבאה". "החלטתי לתקוף אותו אישית כי תקופת החסד נגמרה ברגע שהוא הפך להיות פוליטיקאי. מרגע שהוא לקח את האהדה הצבורית שקיבל בשל מצב בנו למחוזות פוליטיים אנחנו מורידים את הכפפות".

אינדור טוען שהופעותיו התקשורתיות של נעם שליט מסמלות לרבים ממשפחות השכול והפצועים את נצחון המחבלים עליהן אחרי שפעל לשחרורם במסגרת עסקה. "משפחות נפגעות הטרור שילמו את המחיר, שלא יעשה עליהם את קופתו הצבורית", אמר אינדור.

כפי שדווח, בדיון בפאנל הבהיר שליט כי המשפחה לא דרשה מהממשלה לשחרר אפילו מחבל אחד. "אנחנו ביקשנו מהממשלה להחזיר את גלעד בכל דרך שהיא תבחר" הוא אמר וציין כי נעשו טעויות אסטרטגיות בניהול המשא ומתן – "ביקשנו מהממשלה להפעיל לחץ על החמאס כדי להכביד על הארגון, חסמנו את משאיות הכסף לעזה אך ממשלת ישראל המשיכה להעביר כסף".

"עכשיו הוא קורא לחדש את ההרתעה?", אומר אינדור ביחס לקריאתו של שליט לחדש את ההרתעה, "אחרי שהוא הרס אותה? מה יגיד למשפחה הבאה שתבוא עליו אחרי שבנה נחטף? שצריך לשמור על ההרתעה או שיקרא לשלם את המחיר וח"כ גם יפעל למענם? אם הוא ישר עם עצמו ברור שיאמר -לשלם את המחיר."



שליט מול מובילי המאבק בשחרור מחבלים (באדיבות "ערוץ 7")